Aby zwrócić lub wymienić produkt
2. Spakuj i odeślij
1. Spakuj zwracane produkty i wypełniony odpowiedni formularz.
2. Paczkę odeślij na adres:
- Sklep dbgo.pl
- ul. Głuska 25a
- 20-380 Lublin
- +48 737 977 168
3. Oczekuj na zwrot środków lub inny produkt
Po otrzymaniu Twojej paczki realizujemy zwrot lub wymianę. Dokładamy wszelkich starań, aby trwało to najkrócej jak to możliwe.
WAŻNE
- Wymianie i zwrotom podlegają wyłącznie nieużywanie produkty,
- Postaraj się odpowiednio zabezpieczyć przesyłkę, tak aby nie uległa uszkodzeniu/zabrudzeniu podczas transportu,
- W przypadku wymiany produktu na inny potwierdź wcześniej jego dostępność, zarezerwujemy go na poczet wymiany,
- Jeśli nie możesz wydrukować formularza, wystarczy że do paczki dołączysz odręcznie napisaną wersję,
- Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych do nas za pobraniem.
- Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji zadzwoń do nas lub napisz poprzez formularz kontaktowy, postaramy się rozwiać wszelkie wątpliwości:)
Aby zgłosić reklamację
1. Wypełnij i dołącz wiadomości
2. Opisz na czym polega problem
W przypadku reklamacji postaraj się jak najdokładniej opisać powstały problem, w miarę możliwości zrób zdjęcia wad.
Wyślij wiadomość email zawierającą formularz reklamacyjny, opis i zdjęcia na adres: kontakt@dbgo.pl
3. Pozwól nam się tym zająć
Po zapoznaniu się ze zgłoszeniem wysyłamy potwierdzenie przyjęcia reklamacji i informujemy Cię o dalszych krokach.
Bardzo często konsultujemy sytuację z danym producentem, gdyż on posiada największą wiedzę na temat swoich produktów.
WAŻNE
- Staramy się załatwiać sprawę najszybciej jak to możliwe, dla nas również nie jest to przyjemna sytuacja,
- Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe w wyniku użytkowania produktu niezgodnie z przeznaczeniem,
- Jeśli nie możesz wydrukować formularza, wystarczy że uzupełnisz go online,
- Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji zadzwoń do nas lub napisz poprzez formularz kontaktowy, postaramy się rozwiać wszelkie wątpliwości:)